379.

image304


De ända jag kan se framför ögonen just nu är plugg. De är konstigt vi är i slutet och trean skulle vara slapp vad hände? Jag pluggar så fort jag får en stund över och de lär jag få efter imon. För imon har vi nämligen sista handbollsträningen inomhus, ja det är helt sjukt. Vi spelade sista seriematchen idag, mest troligtvis ever. Fatta aldrig mer en handbollsmatch att se fram emot. Var ska nu min aggresison ta vägen? Var ska nu min glädje ta vägen? Var ska jag göra med mitt liv? Jag kommer sakna sönder mig!
De är läskigt men livet är här nu och de vilar i mina egna händer för en gångs skull. SNART finns bara jag jag jag efter den 4 juni!

Kommentarer
Postat av: ingrid

snart står du där i solen med blommor runt halsen och studentmössan på sne! fortsätt kämpa! (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback