401.

Träffen igår var väl sådär lyckat. Trevlig helt klart men många där? Absolut nej. Tråkigt ändå hade varit jättekul att se folk speciellt nu innan jag åker. Men men jag överlever nog ändå. Idag har jag lite att stå i måste jag säga. Första ska jag träffa alle och lena för att diskutera kommande säsong med tekardmyr. (tror jag?) Efter de träffar karin en stund för att säga hejdå (eftersom hon ska tågluffa nu och jag ska till norge). Sen de värsta av allt. Andreas avskedsmiddag. Den jävlen flytttar ju till bollnäs med sin kära twins i 2 år. Sjunkt lång tid. Helt galet faktiskt. De är ändå sjukt att the time has come. Efter de ska min grymma [galna] lilla vän springa midnattsloppet och jag har lovat att vara en trogen supporter. Wie. Efter de får vi se vart vindarna tar oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback