419.

Jag har kommit in i ett bloggmood så jag ibland bara kan få värsta suget. precis som nyss. Egentligen vet jag inte vad jag ska blogga om men jag fortsätter skriva så ser jag vart jag hamnar helt enkelt. Jag har ändå inget bättre för mig nu när simon duschar. Ja sitter bara här i hans rum i min blommiga pyjamaströja och ett par flaschiga hotpants som vanligt. Till höger om mig vaktar king kong simon säng (han har sånna där söta grön småpojks örngott med king kong på) och till vänster hänger hans musse pigg klocka. Han har nog världens manligaste pojkvän, haha. De är han faktiskt. Eller han dricker i alla fall svart kaffe. Jag tycker om att vara i simons rum, de är alltid så mysigt. Kan bero på att han är här men ändå. Jag trivs i hans rum, jag trivs i hans sällskap och jag trivs med att vara lyckligt kär. De är underbart. Alla klyschor blir sanna när jag är med honom. De är sant allt sånt där kärlekstjafs man hörde förut och tyckte var bullshit ser helt annorlunda ut i hans närhet. Jag är så kär i honom ♥ Nu hör jag att duschen stängdes av och att någon är kommer springandes då blir de dags att sätta punkt.

 

Kommentarer
Postat av: ingrid

(...och då blir jag glad.) Jag kommer sakna dig när du är i Norge och avundas dig när jag sitter här med min no- labbraport. Men samtidigt känns det skönt, att det är just jag som sitter här. Jag vet att du kommer klara dig aldeles utmärkt i Norge, eller i Sverige eller var du nu väljer att befinna dig. Själv vet jag inte riktigt om jag klarat av det, de där två åren syns faktiskt ibland, jag ser dem åtminstone. Jag tror jag behöver mina två år till på Hulebäcksgymnasiet för att sedan vara redo för ett par vintermånader i Alperna. Upplev inte allt utan mig söto? Ha det underbart i Norge, jag finns i Mölnlycke i två år framöver. Stor Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback