422.

Ännu en dag utan större äventyr har rullat förbi. Kanske mer eller mindre PMS besvär från min sida (om du frågar simon). Ja, jag har lite humörsvägningar nu när min kära lingonvecka(?) (vem fan har kommit på de uttrycket) närmar sig. De märks även i ansiktet. De är ändå de värsta som finns att vakna upp med den lilla gosiga finnen mitt i pannan som bara påminner om att  favorit veckan snart är påväg. ja som ni hör de här har varit en riktig höjdar dag på alla sätt och vis. Med vissa ljuspunkter dock. Som efter lillebror ringde och slängde ut mig ur mitt egna hem ikväll för han och louise skulle vara hemma själva. Och jag och simon får den busiga lilla blickbytet och jag smiter ner och hämtar ett kuvert där vi stoppar i två kondomer och skriver med stora bokstäver på utsidan Keep it safe / camilla och simon. De ligger bara på hans huvudkudde och väntar. Hur mycket roligare kan de bli än att se den blicken. (dock får jag inte vara hemma så de är lite waist men ändå värt de) Nu ska jag i alla fall i väg och duscha håret för de orkade jag inte göra igår kväll efter träningen. (nej alle jag har inte bättrat mig på den biten alls faktiskt..) Sen blir de hemfärd till mitt andra hem (hultins). För att sedan somna och vakna pigg som en lärka och pepp som fan inför imon. wie. 

Kommentarer
Postat av: alle

jag trodde ändå att det skulle bli ändring på saker och ting sedan du träffade simon, men ack nej. stackars simon... jag förstår precis vad han får stå ut med!!

(bit-ringen var en riktigt bra idé!! :D)

2008-08-30 @ 14:49:40
Postat av: camilla

haha. japp ja är kvar i träsket som till och med sofie nästan dragit sig ur.. omg bättring av mig tack.

2008-08-30 @ 15:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback