433.

Ikväll har jag kurat i hop mig i soffan framför tv med en stor mysig filt och melon. På tv gick inget mindre än en prinsessas dagbok 2. ja gillar de filmerna, barnsliga och lätta. ikväll var en perfekt kväll för kärlek, humor och one happy ending. har ni inte sett ettan och tvåan (hm undra om de finns någon som inte gjort de?) se dem helt klart! Min blogg har blivit lite ett ställe där jag rekomenderar er va ni ska se på. Hoppas de inte stör er (varför skulle de jag har ju sån fantastisk smak som passar alla) Jag har dessutom öppnat mitt sinne för film och serier väldigt mycket sedan jag träffat simon. Världens största film ätare. Han ser på film som jag vet inte vad. jag gillar de för då gör jag med de oftare.



http://www.lovefilm.se/img/cover/movie/huge/En+prinsessas+dagbok+2/39822.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback