666.

jag har funderat på en sak. kommentarer (inte för jag får så många och jag väntar fortfarande på att mamma ska bevisa att hon har förstått hur man gör) hur vill ni att jag ska svara på kommenterna? Jag menar. Har ni en blogg vill ni ha svar där då? Eller ska jag svara under eran kommentar? Går ni tillbaka och kollar svaret då? För just nu känns det bara som ni kanske tror att jag inte bryr mig om dem, men de gör jag. jag älskar kommentarer så kommentera gärna.
svara i alla fall på hur ni tycker är bästa sättet att få svar på kommentaren.

Kommentarer
Postat av: alle

-ingen kommentar-

Postat av: Bengt

Hej!

Jag hinner inte kommentera så mycket, för jag har fullt upp med min andra dotter, som bor bland råttor, på andra sidan jorden. Som kommentar skulle jag be dig att lägga ut ännu mer bilder, det är verkligen roligt att se på dem.

Ha det! Bengt

2008-12-09 @ 13:29:48
Postat av: hanna

jag har funderat pa exakt samma sak. det kanns helt elakt att inte skriva tillbaka, men det kanns samtidigt fel att svara pa en kommentar. dessutom sa orkar man inte svara pa alla och da kanns det dumt att valja ut nagra specifika. hm.. (what to do?)

2008-12-12 @ 06:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback