674.

Igår var som sagt den 12:e så 17 månader har jag och simzor klarat av varandra. Dagen var hur mysig som helst. Ni skulle nog inte förstå grejen men för oss var den great. Vi började med att sova ut, mysa, äta frukost, duscha. efter det var klockan redan halv två så vi tog på ossjobbkläderna och gav oss ut i oslo. Vi gick runt en stund bland allt julpynt, gick ut och in i affärer. När magarna kurrade unnade vi oss att gå till mc donalds och äta cheeseburgare. älskade cheeseburgare. både jag och simon har pratat om det sen vi kom hit. våra älskade cheeseburgare. haha. en mycket lyckad månadsdag helt enkelt. mjau.




vi hittade en vägg full av fjärrilar. helt fint.

simon var fint klädd och matchade fjärrilarna.

det gyllande m.et, haha. inte okej.

så här glada var vi hela dagen.


Kommentarer
Postat av: siss

... och den dagen lämnade jag mina sötaste sötnosar för ett café med en god bok till sällskap. På deras dag fick dom leva utan ungen "deres". Jag tjänade på det, också. En ensam dag ska allt annat än föraktas!

2008-12-13 @ 18:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback