678. bilder.


jag posade lite i understället i badrummet.

det var inte så roligt att posa själv så jag ropade på de andra. så här snygga var vi alltså innan kälkbacken.

fridrotts siss var i farten och tränade lite utanför bislett stadion.

vi var små michelingubbar i snön.

fika. baugetter, mums (de är inte megastora korv med bröd.)

snö snö snö. där är våra två hyrda kälkar.

snömonster-milla.


kolla vad söt sisspiss är. (btw har hon en ny vän. Herman heter han mer om de får ni fråga henne, haha)

siss i backen.

simon var sjukt manlig som ni ser!

jag var bara allmänt snyggt.

vi var tjockisar påvägen hem.


tjockisarna får avsluta söndagens äventyr.  

Kommentarer
Postat av: Marita Adolfsson

Visste väl att ni skulle gilla denna aktivitetet! är lite avis på er då jag själv gärna hade åkt med er! Känns dock skönt att ni ska snart komma hem - längtar efter min höna nu:))

Kram fr mamma Marita

2008-12-17 @ 11:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback