684.

Fatta att det bara är en liten vecka kvar till julafton. mysigt värre. Efter två månader med billig mat finns det inget hellre man längtar efter än julmat (och CHOKLAD!). Fatta vilken avvänjning den här resan varit för mig. Ingen dator och inget socker, bara motion till jobbet varje dag. Dock saknar jag att träna. Min äckliga lilla hosta försvinner aldrig. Nu har det gått över åtta veckor. Som tur är hostar jag inte lika ofta men ändå. Orka hosta fortfarande. Stackars mammi också som sitter i samma klister hosta som jag. Kommer vi aldrig ta oss loss?
Men nu mot slutet har vi börjat knyta ihop alla våra lösa trådar (som skattekort, personnummer, konto, borttappade  jackor m.m) så det kanske blir ett lyckat slut ändå.

Det ända vi har kvar att göra innan vi åker hem på söndag:
packa.
sätta ihop våningssängen.
(stor)städa.
tvätta.
träffa anette.
betala hyran.

det blev inte en allt för lång checklist.




Kommentarer
Postat av: Victoria

du MÅSTE bli bra till tygrikesnatta! VILA VILA! hejaheja :D hoppas ni har det bra annars, det verkar ni ha:) Pusssssssssss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback