685. bilder från vikinga museet. (läs inlägget längre ner först)


höna-pöna var med såklart.

för snygga biljetter fick vi.

lunch. tonfisk baugette med vatten. MUMS!

sofie loved it*

simon med.


Turist javisst. (igen.. ser ni hur lik denna bilder är gentemot den från kon-tiki)

mjau. siss var på spexhumör.


simon var mycket intresserad.


svårlästa skylter måste jag säga. men snygga.

nu kommer bilder på sjukt snygga konstverk.




skor, skor, skor. kanske inte min smak men ändå skor.

söt liten souvenirbutik.

snyggt tak.

sjuka gubbe som gick i kortbyxor (jag var helt enkelt tvugnen att smygfota)

rester från personerna i gravarna.


vi tre var så gulliga så.

jag med i toa spegeln,

Lotta nu har simon också gått igenom hela Karl-Johan.

national teatern? grym byggnad i alla fall.

freia= marabou. deeee NI.

Karl-Johan med julpynt. mysmysmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback