687. lägenhets visning.

På siss-piss lilla kamera hittade lite fler bilder över lägenheten vi snart lämnar, så kanske en sista liten titt på hur vi har det. (dock har vi ju fint julpynt lite här och var i lägenheten)


här har vi hallen vår. (och de är inte bara mina skor där)

badrummet vårat. där har vi spenderat en del tid. både framför spegeln, i duschen och i bajsmaskinen.

vårat handfat. fast numera ligger min och simons tandborse bredvid varandra och pussas.

vårt badrumsskåp. eftersom jag va kortast fick jag understa hyllan. typiskt.

duschen.

de här är köket. här blir all underbar mat till.

vår fina lilla kalender. ser ni vilken dag siss tog kortet? de va ett tag sen så att säga.

tv-hörnan med x-box, nintendo och sex and the city- boxen.

här är siss lilla hörna och vår lilla tränings hörna.

de kommer kännas väldigt konstigt att bara flytta här ifrån och aldrig mera komma tillbaka. lite sorgligt. nästan så att de kommer falla en liten tår på söndag när simons snälla föräldrar kommer och hämtar oss. men hoppas ni saknar oss där hemma (lite i alla fall).

Kommentarer
Postat av: Kaaaarin

DET GÖr vi :D

2008-12-19 @ 12:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback