700. hejdå.

Jag tror det får bli såhär. Ett sista långt inlägg. Man ska sluta med flaggan i topp och då är sjuhundra jämnt och fint. Ja ni hörde rätt det här blir det sista inlägget här från mig. jag vill för nya mig och därför var det dags för något nytt (länk). Men innan det nya måste jag lägga bort de gamla så inlägg jag borde skrivit kommer nu i förkortad version i ett och samma.

Först och främst har vi ju kommit hem från norge. De var underbart där men som alltid, borta bra men hemma bäst. Sista dagen var en glädje dag vi log hela kvällen och allt gick snabbt och lätt. Efter jobbet gick tiden fort när vi skulle räkna pengar, växla pengar, packa lite och så vidare. Så klockan hann slå halv fyra innan vi ramla i säng. Runt halv tolv nästan dag när jag sopat ut de sista dammkorna kom föräldrarna Hultin in rullandes på parkeringen. (lite synd att vi åkte hem på söndagen för annars var vi bjudna på  personalfest och de hade varit riktigt kul) Efter ett stopp för mat påvägen hem entrade vi våra hus vid fem tiden. Mjau.

   
GLÄDJE påvägen hem.
   
det sista vi såg av lägenheten.

Vi kom hem lagom till julen. full fart all the time. Det började med att jag fick köpa alla julklappar den 22 och 23 (stress for sure) Jag hann även med ett frisör besök den 23 innan jag for ner för att fira lilljulafton hos pappa, eftersom vi skulle ner till falkenberg den 24. Både kvällen hos pappa, dagen hos kusinerna och kvällen med mamma var perfekt underbar. Jul är så himlans mysig. Juldagen firades med simon och sen var helt plötsligt julen över. 

       
god jul från kullavik.

 
on the road.

     
       
god jul från falkenberg.

god jul från mig och simon.



Eftersom de är julledigt nu så passade jag, simon, jocke och louise på att åka lite skridskor idag. yes första gången på evigheter jag åkte skridskor. Synd att de små liven tagit på sig på tok för lite så de frös men de va roligt så länge de vara. Efter skridsko myset åkte vi hem och laga mumma mat. Hemma gjorda wraps. Mjau. (ps. nu ska ni få se lite söta kort på min bror och hans söta flickvän)

   

   


Som sagt är det här slutet. Inte bara på året utan även på bloggen. men bli inte för ledsna. Jag har nämligen bara flyttat. På tolvslaget imon öppnar min nya blogg. metrobloggen.se/camillahall Jag hoppas verkligen nu följer med mig dit.
2008 har varit ett bra år. Skolresa, student, körkort, frihet, norge osv. Var 2009 bär mig får vi väl se följ gärna med och se. Nyårslöften är till för en själv så nejnej ni får fortsätta gissa. TACK FÖR DEN HÄR TIDEN!


PUSS!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback