345.

Okej nu känns de bra. Jag är glad att jag gick igår. De va en underbar kväll, tack alla som var med och tack min mobil när jag vinglade ensam i natten från mölndal och hem.
Kvällen innehöll, god mat, kladdkaka, vin, chips, musik, singstar, guitarhero, champange, raketer, vänner och glada miner. Trots feber så kom kvällen att sluta väldigt lyckat och jag kände att jag var redo för ett nytt år.
2008 är här för att stanna och ett nytt år väntar. Ett år som komma innehålla spännande saker och förändringar. Kanske borde jag kortfattat sammanfatta de gångna året, med alla dess lyckorus och depressioner.


sammanfattning år 2007

- gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
jo, endel nyheter blev de allt

- höll du några av dina nyårslöften?
finns de någon som håller dem..

- blev någon av dina vänner förälder i år?
nej inte vad jag vet

- dog någon som stod dig nära?
nej som tur är

- vilka länder besökte du?
Italien var de enda

- är det något du saknar år 2007 som du vill ha 2008?
de finns nog mycket, ett mer impulsivt liv och snygg kropp

- vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
12/7 ofcourse♥, 13/8 självklart, 9/9, 22/6

- vad var din största framgång 2007?
att överleva operationen?

- största misstaget?
svårt, jag vet inte riktigt, lita på vissa..

- har du varit sjuk eller skadat dig?
förkyld, opereat mig, feber typ.

- bästa köpet?
digitala systemkameran (fick jag iochförsig)

- vad spenderade du mest pengar på?
kläder i guess..

- gjorde någonting dig riktigt glad?
simon och handbollen

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2007?
halleluja - jeff buckley

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
de har varit ett jobbigt år, väldigt jobbigt så får nog säga ledsnare.

- vad önskar du att du gjort mer?
visa hur mycket alla nära och kära betyder för mig
umgås mer med familjen (släkten)
pluggat

- vad önskar du att du gjort mindre?
stressa

- hur tillbringade du julen?
hemma hos mamma med släkten

- blev du kär i år?
jaaaaa ♥

- hur många förhållanden?
ett som still going on

- favoritprogram på tv?
grey´s, scrubs och nu OC (patetiskt?)

- bästa boken du läste i år?
sista harry potter boken

- största musikaliska upptäckten?
billie the visions and the dancers

- något du önskade dig och fick?
nikon 40D+

- något du önskade dig men inte fick?
mycket i think

- vad gjorde du på din födelsedag 2007?
var hemma, hade fest tillsammans med hanna en tid efter

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
mindre stress, mer impulsiva ryck

- hur skulle du beskriva din stil år 2007?
damn svårt, färger, former.. de jag tycker är snyggt

- vad fick dig att må bra?
simon♥

- vem saknade du?
mina och alle

- de bästa nya människorna du träffade?
simon, ingrid, handbollstjejerna mfl.

- årets sötaste?
hmm.. petra är väldigt söt.

- årets hetaste?
hmm.. charlie kanske, ingrid, andrea i sin lugg eller tvillingarna?
alla mina vänner är heta.

- årets största kärlek?
SIMON!!!

- årets besvikelse?
ingen kommentar, du vet nog

- årets bästa?
resan till italien där jag träffa ingrid är en favoit
longboardkursen va skön

- årets snällaste?
vänner är alltid snälla♥
De var lite kort om 2007. Men de är dock ett minne blott nu är 2008 här för att stanna. Välkommen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback