346.

Jag måste skriva ett inlägg som är försenat en dag. De handlar om min kära far som blev gubb gammal igår. Naw min älskade pappa fyllde 50*. Någon har blivit gammal. Även om vi bråkar mycket och har olika åsikter om nästan allt och alla är han ändå min pappa. Min pappa som jag älskar mest av allt. På lördag har han 50 års fest och igår var de släkt + grannkalas.  Så hans födelsedag firas med pompa och ståt. Även om han faktiskt är väldigt gammal så (de här är ignet jag bara säger) men så ser han väldigt ung ut. Min coola sportiga pappa som är för bra på skidor för att de ska vara okej. Puss och grattis på honom och hoppas han får en underbar fortsatt tid framöver♥

image267

Kommentarer
Postat av: sanna

ska du sjunga?:)

2008-01-02 @ 18:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback