351.

I lördags hade pappa sin efterlängtade 50 års fest. Lyckad må jag säga. Killen kanske inte hade alla får i hagen där efter ett tag. Frågan är om han hade några alls.. Men va fan man fyller bara 50 en gång i livet. GO GO GO! De va nog inte bara han som va lite rund om fötterna. De flesta. De blev en riktigt rolig kväll. Med massa mat, dricka, prat glada människor, dans, uppträdande och prestenter.
Camilla, Sofia och jag gjorde feta uppträdandet, haha. Äg* De va 70-tal och de va skönsång på hög nivå. Uppskattat var de i alla fall. Lite cred till oss där. Plus cred till mig och jocke som fick pappa att gråta genom vår film. Tårar av lycka gillar vi.



Bilder kommer snart istället för nu krånglar som vanligt. SUCK. Nu måste jag sova om jag ska orka upp imon. Äckligt tidigt står klockan på.

image274
image275
image276
image277

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback