354.

Varför allt detta regn? De snöade idag när jag och Matilda skulle redovisa på multimedia lektionen. Men stannade de kvar? NEJ. De började regna istället. Varför liksom? Kan inte bara snön komma för att stanna. Jag saknar snön så. Eller solen. Spelar egentligen ingen roll, men snön var så längesen. Bara inte mer regn. Man kan inte ha några sköna och snygga skor på sig. Eller jo de kan man egentligen, stövlar funkar bra. Ska nog ha de imon faktiskt om vädret fortsätter. Men de är så jobbigt att gå när de regnar, de är jobbigt att stå och vänta på bussen när de regnar och de är jobbigt att behöva bli blöt om fötterna.  Ända gången jag gillar att gå i regn är under Karins paraply för-korta-personer!

Snälla ge mig sol, jag längtar efter den och jag LÄNGTAR till vecka 7 och Italien*


image281

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback