355.

Idag har jag varit så sjukt duktig. De va längsen jag pluggat så här mycket på en dag. Speciellt matte. Jag har suttit i ungefär 2 timmar med matteboken framför mig och räknat. De har inte hänt på år och dar.. Har de någonsin hänt? Snart ska jag sätta mig och läsa svenska läxan också + historia läxan. De är så jobbigt att läsa och försöka komma ihåg. Mitt minne alltså. Men de känns som att jag för en gångs skull borde försöka göra läxan där också. De är ju trots allt början av ett nytt år. By the way så gick min och Matildas redovisning bra idag, äntligen kanske vinden har börjat vända. Eller jag har i alla fall fått lite medvind istället för motvind. Gott e de! Imon ska jag också karin börja på vårat projekt, de ska bli pepp. Sitta kvar efter skolan och shit. Inte så kul fast jo nu är de roligt. Karin är rolig, vi är roliga. Hoppas vi får in så många texter vi önskar.

image282

Kommentarer
Postat av: ingrid

jag va mindre duktig idag^^ haha jag hade tagit med mig badkläder för att simma efter skolan, satte mig på bussen, mne när jag kom fram till korsvägen orkade jag inte, så jag satte mig på bussen och åkte hem. Bra dock att jag bestämt med din pojkvän att vi ska börja springa en gång i veckan. Följ med å simma med mig på fredagar!! ska försöka skriva något till dig å karin åsså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback