356. -- OBS OBS LÄS!!

Jag glömde en sak kom jag på. Jag skulle ju kunna göra reklam här på bloggen* Folk som bloggar gillar ju att skriva. Så snälla. Läs vidare så ska jag berätta vad de är som är SÅ VIKTIGT!

De är nämligen så här:
Jag och min kompis Karin går sista året på gymnasiet och de menas PROJEKTARBETE for sure. Eftersom vi går IT/media måste vårat projekt vara kopplat till media på något sätt och vis, därför tänkte vi göra en färdlektyrbok för oetablerade skribenter. Västtrafik har redan en, men i den har kända personer fått skriva noveller. Vi vill att oetablerade skribenter ska få chansen att komma ut och synas. Vi ska göra vårt yttersta för att få sponstring till våran idé. Men vi behöver som sagt DIN hjälp. Tycker du om att skriva och uttrycka dig skriftligt, samtidigt som du vill nått mer med dem än att texterna dina bara ska ligga dammiga hemma i skrivbordslådan eller olästa på din dator. Då får du gärna skicka dem till oss på
[email protected] vi hade blivit jätte JÄTTE J Ä T T E glada för ditt bidrag. Ta chansen och synas för en gång skull, de kan bli en ball grej.

Hälsningar Karin och Camilla ♥

ps. du kan underteckna texten/texterna med precis vad du känner för ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback