372.

Vad har då hänt under tiden jag varit borta?
En hel del faktiskt, jag har ju inte uppdaterat sedan slutet av februari, nästan precis en månad sedan. Mesta dels av tiden har ägnats åt vårt allas andra hem Skolan. Först drunkade jag i prov, inlämningar, läxor och reflektioner för att senare övergå i projektarbetet. 3:ans läskiga stora projektarbete på 100 poäng.
Vårt program är som vanligt inte som alla andra program, utan vi läser intensivt in 100 poäng på 3 veckor.  Men fan va gött det var när Karin och jag fick vårt efterlängtade MVG. Resultatet får ni se någon annan gång.
Vi har startat upp korplaget igen (KUL) och handbollen har fortsatt. Karin har fyllt 19 och flera andra också dock. Har haft en del riktigt sköna kvällar annars mest haft huvudvärk, i tre veckor i sträck faktiskt. Var ensam hemma en vecka men även Simon så han tog hand om mig. Bästa killen ever ♥ Charlotte har vunnit melodifestivalen och pappa har köpt ny bil. Påsken firades hemma hos farmor och jag har gett siss&hanna deras presenter. Richard har fyllt 20 och vi har betalat in resan till kroatien den 25 april. Annat smått och gott har säkert också fyllt min vardag men det minns jag inte nu.

Bilder kommer en annan dag, för jag har faktiskt ett jobb nu under påsklovet så jag ska lägga mig i min säng och läsa så jag orkar upp imon. MUMMA! 8-16 varje är underbart, eller i alla fall helt och betyder pengar.

image296




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback