618. bildbomb.





så här snygga var vi i torsdag påväg mot äventyren.

utsikten på morgonen på vårt första ställe där vi bara bodde en natt. åhhh va fint de var att vakna.

jag är sjukis. har kräkhosta och måste dricka hostmedicin med morfin i för att överleva. (knark är inte alltid bajs?) SPEX.

den här sitter fint på väggen bredvid vår ingång.

här är precis när man gått ut från våran fina port och ut ur vår mysiga (?) lilla gränd.

mera där vi bor. bakom de gula huset ligger vår lilla etta.

lilla köket där vi lagar all vår konservmat. gott är det. och där vi förvarar de godaste jag någonsin ätit, johannas BRÖD♥

så här ser vårt matbord ut.

majskolv, knäckbröd med ost, vatten, champinjonsoppa och kokta morötter, en delikatess.

min spelandes lilla pälskling. han är så himlans söt där han sitter♥

de ända som finns i lägenheten är vår fina hylla, bestående av hannzors fina tavla och vår fina icakasse.

vi firade också halloween. titta vårt fina fönster.

utsikten från fönstret är ganska så konstnärlig faktiskt.

toptemp.vårt jobb.

hur mycket som än krånglar och hur knepigt vi än har de ibland så är de underbart. allt är så sjukt coolt. vi bor ensamma och vi klarar oss. vi löser alla problem och vi går runt, av oss själva. trots tårarna i natt (tackvare min äckliga hosta) så ångrar jag ingenting. de här är de bästa som hänt på länge.

Kommentarer
Postat av: Wågsjö

Det ser ut som att ni bor nära blå/berneriveien. Stämmer det? I sådana fall går jag förbi er lägenhet varje dag. Nästa gång om typ 30 minuter, hihi. Trivs ni? Ring whenever, jag bor i närheten. 004794206377

2008-11-03 @ 17:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback