619.

Shit vilken tid de tog att lägga upp alla bilder. Va sjukt konstigt de känns att sitta på ett café/pizzeria de knns stressande på något sätt. Vi får lite sneda blickar av människor när vi sitter här med våra datorer och gjort de senaste två eller till och med kanske tre timmarna. (men vänta bara vi lär bli stammisar, om inte de löser sig med bredbandet) De senaste dagarna har vi verkligen varit skabb. mysiga sambo skabbs. (haha. jag kan inte sluta säga ordet sambos för de klingar så skönt i öronen) vi går runt i hotpants/mysbyxor/pyjamasbyxor/kalsonger dagarna i ända förutom på jobbet såklart. De är så svårt att förklara hur de är här. Jag önskar alla kunde uppleva de själva. vi lever tattar livet men ändå är de helt underbart. vi promenerar vart vi än ska. vi handlar. lagar mat. diskar. spelar tv. ser på film. jobbar. försöker fixa internet. pratar. skrattar. vi klarar oss mycket bättre än vad vi någonsin kunnat hoppas. Men nu måste jag och siss gå hem till simon stackarn (haha han kanske behövde den ensamheten) vi ska laga kvällsmat och mysa ner oss i alles (sjukt stort tack för lånet alle) luftmadrass och se på high school musical 2. Sen är de läggdags imon ska mycket fixas. Bland annat måste vi styra upp skattekorten. Simon ska på möte och till sist ska jag och sofie jobba. imon lär bli sjukt lugnt. en måndag liksom. Hoppas jag kan komma hit och blogga om en snar framtid igen annars fortsätter jag med min dagbok på word så lägger jag upp de så fort jag får internet.
PUSS på er alla. En extra stor hälsning till flickan på andra sidan. Läs hennes
blogg.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback