620.

tänkte bara kommentera en rolig sak. norska är ganska krångligt att förstå men fulla norskar är nästan intill omöjligt att förstå. Igår vid stängning kom det ett sällskap där en fru och en mannen börja ge mig komplimanger för min långa blonda inbakade fläta. de stod där jättelänge. Mannen tyckte typ synd om sofie för att hennes toffs var så kort. han typ men de växer var inte ledsen lilla söta du. när han skulle gå så bad han om en kram. jag och sofie kunde knappt stå när han gott. de var så sjukt så vi höll på att skratta ihjäl oss. man träffar mycket lustigt folk på en kväll, men även många trevliga. de är faktiskt ett roligt jobb på så sätt. nu blir det kvällsmat.

by the way jocke jag håller tummarna för att ni vinner finalen idag. hoppas du gillar min säng. vi ses och hörs ta hand om dig så länge. du är världens bästa bror. glöm aldrig de♥

Kommentarer
Postat av: victoria riiiiceee

ska inte ni komma hem snart :( verkar som om ni har det lite för bra (a) pusssisssarr på camillla hälsa de andra från meee ! :D

2008-11-02 @ 22:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback