622.

Onsdag 081105

Nu är det onsdagen den femte november. Imon den sjätte fyller min bäbis 16 år. Sen när blev han så stor liksom? Känns lite konstigt att inte vara hemma på hans födelsedag och kunna ge honom en present. Men till jul får han istället en dubbelt så bra sak får han tänka.

Igår var det inte mycket som hände för min del. Jag tog mig en sjukdag. För första gången sen vi kom hit gick jag inte värsta långt (eller jag gick ju fram och tillbaka till jobbet vilket innebär en timmas promenad allt som allt) utan vilade istället. Jag satt inne och kollade på sex and the city medans Simon gick på sitt möte på Top temp och Siss var en ängel och hämtade vår kasse på hennes mammas jobb. Kempegreat! Till lunch lagade vi couscous med tonfisk och majs sedan bar de av till jobbet (för mig och siss). De var en skön dag på jobbet med lagom mycket gäster. Till slut fick vi ihop en del dricks också, faktiskt 410 kronor. Plus att de hade blivit massa missförstånd så vi fick en himmelsk efterrätt. De var någon jättegod chokladglass med stört gott chokladöverdrag. Vi bara dog. Sammanfattningsvis var det en riktigt bra dag på jobbet. Plus att vi började läsa varsin ny bok som vi fått upp av våra mycket underbara snälla mammor. Jag läser nu mera PS Jag älskar dig. Stört bra bok men än så länge sjukt sorglig. Men jag tycker absolut ni borde läsa den. Man får en annan syn på saker och ting, helt klart ett bra boktips från mig. Sofie läser också någon bok som hon slukar fort men jag minns inte vilken de var och nu är hon ute och springer. Snart ska vi iväg och handla mat för den börjar tryta. Efter de blir det mina hemlagade köttbullar och potatismos. Så HA DE som alla säger i Norge.

By the way glömde berätta att vi möttes av en sjukt gullig syn. När vi öppnade dörren efter jobbet så satt det ingen glad och ensam kille. Utan på golvet låg en sovandes liten pojke med xbox controllen i högsta hugg. Ni skulle tro att vi naw:ade honom. Inte så manligt faktiskt. Haha. 


PUSS!  

 

kolla söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback