624.

Torsdag 081106

GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE BABYBROR!!
Idag fyller han sexton (kan inte fatta att han är så stor va hände där?) och han får nu börja övningsköra. Vilket betyder att jag ska sitta i baksätet och skratta åt hans misstag precis som en annan gjorde när jag satt där osäker de fösta gångerna. Mohaha. (bild på sötis kommer sen!)

Idag har vi by the way varit sjukt ambitiösa. Klockan ringde klockan sju för frukost vi hade nämligen bestämt oss för att befinna oss på skatteverket när de öppnade klockan nio. Vi lyckades nästan vi klev in genom skatteverkets dörrar klockan fem över nio. Så nu är det bara att vänta. Tio poäng till oss absolut. (mamma och pappa se vad ansvarsfull jag kan vara om jag bara vill, hihi) Nu har de lagats pestopasta och till de blir de filmen What happends in Vegas, stays in vegas (tror jag den hette?) Sedan blir det dags för jobb och idag inte bara för milla och siss utan även simon. Kul. Men nu får jag faktiskt slita mig här ifrån och ge maten lite uppmärksamhet, magen kurrar sönder.
Måste bara säga att på vägen hem från skatteverket fann jag världens finaste och mysigaste secondhand butik. Jag blev helt salig för allt fint jag fann där inne, dock var de väldigt dyrt och jag är här för att tjäna pengar inte slösa. Jaja, that´s life and it'll go on.

PUSS!

Den tredje tjejen där är sjukt saknad och jag vill verkligen prata med henne NU.

Kommentarer
Postat av: alle

sjukt kul! av någon konstig anledning hamnade jag på din gamla blogg. hur kul som helst att läsa!

"asså guld väskor e bara fööör FLÄSCHI PÄSCHI^^

sen mary-kate o ashleys stilar är bara för coola! vill sååå ha!?"

etc etc etc.

för övrigt gillar jag även den här bloggen mycket!! :D

2008-11-06 @ 11:51:57
Postat av: alle

ååååhhhh, jag skrattar ihjäl mig!!! :D :D

2008-11-06 @ 11:55:33
Postat av: hannzor

MISS YOU TOO ('v')

2008-11-07 @ 02:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback