631.

Torsdag 081113
Ännu en dag har passerat. Eller jobbet är ju kvar men de räknas inte riktigt. Eller de ger ju en lästid förstås. Jag har hunnit igenom tre böcker och är inne påmin fjärde, så läsa hinner vi i alla fall.
Igår kom äntligen simon upp igen. Vilket kalas. Vi fick presenter. Familjen hahulsson (vi heter så) fick ett paket innehållandes tre chokladtomtar, en spiderman choklad kalender (hur coolt är inte de??) och en korsordstidning. Plus att jag fick ett alldeles eget paket. Innehållandes jättefina raggsockar och vantar. De skulle jag använda när jag frös och han inte vara nära nog att kunna värma mig. Hur sött är inte de? Han hade mat med sig också och godis så nu överlever vi nog en och en halv vecka till. För nu är de bara en och en halv vecka kvar tills vi kommer hem och hälsar på. De ska bli skönt måste jag säga. Även om jag trivs så stor ordspråket Borta bra men hemma bäst skrivet i pannan på mig.
Idag har vi varit lite på olika håll. Siss har suttit på internet café hela dagen och skypeat med her twin medans jag och simon har sovit ut och tagit oss en promenad. Åh vi gick till ett jättestort vattenfall. Vatten kan vara så mäktigt. Jag tog massa bilder på kameran så ni får se sen hur fint de var. Nu har kyland äntligen kommit tillbaka så bredvid vattenfallet fanns en asfallterad gång full av is som vi åkte på. Mjau vad jag älskar vinter, snö och is. Bästa och mysigaste tiden.
Nu har det även styrt upp sig med stolar så vårt hem är fulländat. kan de bli bättre? Kanske om igor ringer och säger att vi kan få en dag ledigt. 48 timmar kanske var lite överdrivet. Men what the fuck pengar är pengar. Dags att klä på sig och styra stegen mot jobbet.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback