635. bildbomb fortsätter.


deras coola studenthus.

krimskrams på söndags marknaden. mjau. klipps.

kolla vilket gulligt troll vi gick förbi.

hamnen.

vi är i norge. hur coolt är det inte egentligen. mamma och pappa erkänn ni är lite stolta?

Aker slottet. tänk att bo där.. hihi.

de var så otroligt fint där nere så ni får stå ut med några bilder till. 

mjau. att man inte bara smälter av sånt här.
 
yes yes. nu har vi varit på aker brygge. helt klart värd dag att gå dit. dock var det söndag och stängt. men ändå.

bästa stället helt klart. dock fick jag ingen bra bild på härligheterna. men ni får se en ändå.

jag önskar jag kunde säga vad de var i den men de har jag ingen aning om. men den var ljuvlig.

mörket faller tidigare här. och julen är på väg. jag längtar.

med socker och kaffe i kroppen blev vägen hem mycket roligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback