636.

måndag 081117

Datorer alltså. Eller snarare i det här fallet Internet. Tänk att jag. Internet beroende bruden number one lever här i norge utan tillgång till fungerande bredband. Visst i korridoren har vi en prick i bästa fall två med 1 mgbt/s det är inte att leka med alltså. Sen har vi ett café lite längre bort som har bredband. Men det fungerar inte riktigt som det ska så idag när jag hade bestämt mig för att fördriva lite av min lediga dag där slängde den ut mig efter en timma. Inte så kul. Så nu sitter jag istället här i lägenheten med datorn framför mig och skriver som vanligt inlägget i word för att sedan klistra in det lite snabbt. De grämer mig inte så mycket längre. De har snarare blivit lite mysigt. Men det som grämer mig är att jag inte kan lägga upp bilder ordentligt. Jag var ju i full gång nere på café innan. Men jag hoppas lösa det snart när jag styr stegen ut mot korridoren.

Idag har det inte hunnit hända så mycket märkvärdigt. Vi har handlat mat på Ica vilket var glädjande, för vi hittade en väldigt god ost och två billiga syltburkar. Vi hjärta euro shopper. Annars har faktiskt (hör och häpna) jag spelat lite tv-spel. Inte xbox då utan nintendo 64. Jag körde lite hedlig gammal Super mario. Va frustrerande det är att veta hur man en gång i tiden var mästare på det och allt satt i fingrarna medan nuförtiden är man ringrostig. Får nog ta och styra upp det lite och försöka varva det för en gång skull. (kanske inte ska säga för mycket men det är värt ett försök)

Min hosta har börjat gå mig riktigt på nerverna nu. Den har följt mig dag och natt i snart fem veckor. (enligt mammas doktor måste jag minst stå ut en vecka till) Jag har bara så sjukt sugen på att gå ut och springa. Jag har lite saker inom mig som måste ut. Vad är då inte bättre än att ge sig ut och springa? Jo just det handboll, finns inget bättre än efter en match när man känner att man fått ut lite agg som legat där ett tag.

Om vi har tur så hinner vi spela en match på söndag när vi kommer hem och vänder. Handbollsvänner hade de inte varit underbart? Vi saknar er väldans mycket ska ni veta. Men nu tänkte jag faktiskt skriva ett litet bok tips till bloggen från mig till er, se det som en förtidig julklapp. By the way har min hjärna börjat funderar på julklappar. Oj vad svårt det är varje år. Jag vill inte vara den som ser det som något negativ. Det är bara lite svårt när man inte kan gå hemma i sina favoritaffärer och få inspiration. Men den som lever få se. Som jag brukar säga. De löser sig.


PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi saknar er meeeeeeeeeed :(<3333333333

2008-11-17 @ 22:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback