640.

Jag älskar att göra så här. Eller när jag får tillfälle att länka till ännu en vän som funnit bloggvärlden. Denna gå ingen mindre en Alexandra Angin! Det trodde man aldrig skulle hända, men så äntligen hade det dimpt ner ett mejl i min inbox om att hon skaffat blogg. den här bloggen är mer speciell ska ni veta. För i den handlar det inte bara om hennes liv (eller jo en sålänge mest) men utan även hennes coola karriär som modell. Just nu befinner hon sig i Paris med sin romantiker till pojkvän Karl. Så gå absolut in där och dröm er bort. (alle tacka mig för reklamen sen tack. haha)



Måste bara undra hur det här har kunnat bli en sådan vacker skönhet. haha. Nej men såklart är alle aldrig ful, eller möjligtvis bredvid mig.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: alle

tack tack för reklamen milla, dock har jag inte märkt något större resultat bland mina besökare. har du verkligen några läsare förutom mig???

2008-11-21 @ 13:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback