650.


Torsdag 081127

Jag har kommit på den ultimata idén, jag sitter numera och bloggar på jobbet. Fattar ni hur soft. Dock vet jag inte hur bra Internet fungerar här men i alla fall.

Idag har vi inte gjort så mycket heller. Jag tog mig upp ur sängen själv. Jag kunnat röra mig själv. Visst jag har ont. Men vem kan inte stå ut med lite smärta, eller hur Johanna.

 Siss, jag och simon har börjat på ett litet projekt. Vissa av er därute vet redan andra inte. Tillsvidare håller jag det hemligt. Annars har jag mest försökt blogga ikapp allt jag missat och försöka se upptagen ut i min kalender (är det tråkigaste som finns inte att ha en tom kalender?) Vi åt fiskpinnar och fiskpudding till lunch idag. Vilket delikatess det är! Jag lärde äntligen siss att äta remoulad sås så nu är hon frälst. Mer har jag faktiskt inte hunnit. Man hinner inte så mycket när man går upp halv elva.

Imon ska jag i alla fall få prata med Hanna på Skype plus att vi ska ta tacos. Det har stått inskrivet i min kalender ett bra tag nu alltså. Äntligen. Nu får jag ta och se lite serriös ut annars kanske ja får sparken. Haha. Ikke troligt alls. Men Igor är speciell (eller hur Marita, haha) och man vet aldrig.



PUSS!

stödhjälp:
Jag tänkte för er som inte vet hur man kommenterar (mamma) göra en liten guide.
1. gå ner till slutet av inlägget
2. tryck på kommentarer
3. vänta
4. rulla ner sidan tills de står namn osv.
5. skriv in ditt namn + din kommentar
6. tryck på skicka kommentar
7. Klar, bara att vänta!


Kommentarer
Postat av: Bengt

Hej, Milla!

Vad bra att du tog dig upp ur sängen själv, jag hoppas att min dotter inte har samma problem, blogga på jobbet är väl smart , då ni har så mycket dötid, bara inte nån gnäller på dig.

Pussa min dotter från mig, och ha det.

/Bengt

2008-11-28 @ 09:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback