545.

jag tycker alltid de är lika roligt när jag ska skriva numret på inlägget och de är något speciellt med det, som i det här fallet tre tal i följd. egentligen är det inte alls särskilt intressant eller roligt men för mig lyser de upp vardagen lite. jag älskar saker som lyser upp vardagen lite. de kan vara världens minsta grej men ändå blir dagen mycket bättre. bara en sån sak som att när man på morgonen öppnar kylen och de finns proviva gör mig glad. eller att tröjan man tänkte ta på sig är tvättad. eller att man fått ett gulligt sms under natten. små saker kan göra stora ting brukar man säga, och de ligger några väl valda ord bakom de tycker jag allt. nu blev inlägget inte alls som jag tänkt. ja tänkte mest berätta att jag lyckats göra världens godaste tigerkaka idag.. (lite missöden såklart som alltid när jag är i farten) plus att jag spinnat vilket gör mig till en hurtbulle. woopie. nu ska jag sätta mig ner och drömma mig bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback