554.

nu sitter jag nere hos pappa igen. (för första gången på jag vet inte hur länge) de är skönt att vara tillbaka igen. jag gillar att vara här nere (vilket jag skrivit hundra gånger men jag gör verkligen de). i alla fall har jag inte gjort något alls idag. jag hade massa planer men först regnade de hällregn och sen när solen helt plötsligt tittade fram så somnade jag i soffan. vilket jag i och för sig är ganska nöjd med för jag vaknade till en jättemysigt film på disney chanel (haha så typiskt mig att se på disney chanel växer jag aldrig upp?) den hette i camp rock och hade premiär på disney chanel i fredags. de var en musikal (kallades de) fast de va inte så mycket sång men hyfsat mycket. den handla i alla fall om en tjej på ett musikcamp som ljög om sin familj för att bli populär (ja de kanske inte känns så orginellt direkt men den va jättemysig) de va ännu en såndär tonårsfilm att bara kura ihop sig i soffan till. (johanna och sofie kolla absolut på den ni skulle verkligen gilla den!!) annars har jag inte gjort mycket alls som sagt. ätit mat och pratat typ. okej pappa och jag var en snabbis på kungmässan för att köpa prestent till min mini kusin som fyller 9 år på tisdag. (aw jag minns när jag var nio och kände mig jättestor när jag var störst på fritids liksom) nu sitter jag och hoppas på att någon här nere vill spela spel med mig. jag är jättesugen efter den verkligen lyckade spel kvällen hemma hos lena igår. cluedo, chips, dipp, kina puffar och godis plus massa, massa, massa prat. med fem personer man tycker om (kan de bli misslyckat egentligen?)



 


Kommentarer
Postat av: sissssss

tack för tipset millzoooooooooooori*

2008-10-06 @ 20:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback