561.

här sitter jag nu innan jag ska börja slipa på spacklet. helt trött i kroppen efter igår även om vi hade vikare och de inte borde varit så jobbigt. (dock har jag faktistk inte sprungit sen i början av sommaren så inte så konstigt) ska i alla fall försöka ringa doktorn idag för jag börjar fundera på om jag har astma. sedan jag fick pollenallergi förr förra våren har det blivit sjukt mycket jobbigare att andas när jag springer. först trodde jag bara de var våren men de fortsatte i sommares och även igår. och de är liksom inte jag är trött fel på andningen utan jag får de efter första steget. jag tänkte i vilket fall som helst ringa och fråga om det finns något som kan hjälpa mig för jag tycker det är fett jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback