566.

jag var tvungen att göra deb här listan för de var längesen jag hade en lista faktiskt.

VEM:
Saknar du: simon
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: simon han gav mig en kram.
Vill du slå: Ingen för tillfället
Kysste dig sist: gissa, haha.
Vill du kittla: simon för han är så jävla kittlig
Kramade du sist: simon
Vill du prata med: sofie och johanna
Skrek du på sist: min vägg
Vill du vara som: någon som förverkligar drömmar
Sårade dig sist: simon
Vill du bli galet full med: jag vet inte om jag vekrligen vill bli galet full
Gjorde dig riktigt glad senast: simon
Fick du sms från senast: mamma
Ringde dig senast: alexandra
Är snyggast på jorden: jag jag jag efter kommer simon lätt

TROR DU:
Att du kommer bli något: jag kan alltid hoppas jag blir de jag vill.
På gud: hmm.
På rymdvarelser: kanske
Att folk tycker om dig: några vet jag i alla fall
På ett liv efter detta: kanske
Att fiskar kan tänka: har funderat på det och ja har inte bestämt mig än
Att du kommer leva länge: hoppas fast inte för länge, lagom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback