580.

de går lite upp och ned här med skrivandet på bloggen måste jag påpeka. men jag har faktiskt fått endel att göra på sista tiden. jobb, träning, göra-om-rummet-, ta hand om huset and so on. duktigt ändå faktiskt. nu gjorde jag även en mycket duktig sak så en sten lyftes från mina axlar. vad de är får bli hemligt tills vidare. idag försökte vi oss på tapetseringen och de gick väl sådär (kanske har fröken tagit vatten över huvudet?) men simons pappa har lovat att låna ut lite verktyg för att förenkla de hela. kan behövas absolut! men nu ska jag gå och byta om snabbt för time för träning. grr.

ni kan få en tjuvtitt på tapenten om ni vill.


Kommentarer
Postat av: ingrid

så sjukt jäkla fin!

Postat av: sanna

åhh, vilken drömtapet!

2008-10-16 @ 22:34:27
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback