586.

att saker och ting aldrig blir som man tror eller önskar det är ingen nyhet. men att de skulle blir såhär är väldigt sorligt. förståligt men sorgligt. alla tankar, drömmar och förhoppningar. tynar bort mot andra äventyr. lika spännande men olika. ibland önskar jag man kunde bestämma hur allt skall bli. då hade man inte behövt vara förstående och besviken på samma gång. man hade inte behövt känna lycka men ändå sorg. om jag den här gången hade bestämt hade de aldrig blivit såhär. men då hade de aldrig blivit som de blev från början. nu kommer tiderna jag alltid fruktat tiderna då allt blir upp till bevis. vi klarar de. de vet jag. vi måste. för oss finns ingen tid. för oss finns bara vi. ihop. nu. sen. i himlen.  jag vet att du vet att avstånd är ingenting. äventyr suktar vi efter och har alltid gjort. den här gången inte tillsammans. men vem vet. nångång kanske även vi får möjligheten. ibland måste men gå på känslan. ibland gäller de att prioritera hjärtat. vi människor gör de allt för sällan. jag vet vad de här betyder för dig. och då även något för mig.  

Kommentarer
Postat av: j

jag älskar dig!

2008-10-21 @ 18:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback