589.

en helt vanlig regnig dag. fast om en vecka och två dagar är det ingen vanlig dag längre då börjar vårt äventyr. allt börjar arta sig och kännas bra. massa saker kvar men små. måste bara fundera på lite saker till efteråt men annars är allt frid och fröjd. hade otur idag på ikea när jag skulle leta efter en ny klädställning eftersom den jag har inte passade alls så bra som jag tänkte. var sex stycken kvar innan jag åkte dit och på en kvart såldes fem och den sjätte var någonstans på en vagn i varuhuset. damn. får se hur jag löser det för så här kan det inte vara i alla fall. imon ska jag träffa jonna och städa hela huset efter jag jobbat såklart. jag vill mest bara sova men får göra det på fredag kväll i guess. fullt ös medvetslös ligger växlen på just nu. jag behöver lugna minnen. jag behöver en episk bild. vänta så ska jag se om jag hittar en från den mest episka fotokvällen jag haft. sedär ja de gjorde jag. ljus är sjukt häftigt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback