600.

ssexhundra inlägg. shit va snabbt det går. va snabbt tiden går också för den delen. om fyra månader har jag och bloggen två års dag. tänk att jag bloggat så länge. galet. va annorlunda allt var för två årsen. va annorlunda jag var för två årsen. om två dagar flyttar johanna till australien. vilket känns hemskt (fast eftersom jag är godhjärtad så ger jag richard någon månad i alla fall innan jag kommer och hämtar henne.) nej de ska faktiskt bli grymt coolt för henne. fatta australien, stället jag alltid har drömt om. nu får hon uppleva och berätta för mig istället. nästa lika coolt. höhö. hur många flyttar inte nu egentligen. jag, sofie, simon säger hej norge. johanna och richard, australien. alle och kalle. paris. hanna canada och karin kanske norge. massa jag känner bor i norge nu. de är lite av ett dragande land. mer. alla vill ha mer. snart kommer de mer. kanske. hoppas allt som händer nu är bra. de är det. i norge kommer vi nog jobba ihjäl oss. men va gör de, de är två månader. måndag - lördag 16-24. söndag free. jag längtar tills torsdag. om några timmar ska jag iväg på middag hos hanna och siss. de blir ett jobbigt hejdå. dock inte idag förhoppningsvis på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback