604.

jag är så uppspelt så jag knappt vet vart jag ska ta vägen samtidigt som de eländiga packandet ligger i häcken på mig. om jag bara orkade ta tag i det. jag har massor att ta tag i. fatta att vi flyttar till norge om knappt två dagar. money, money, äventyr. om jag bara hade kunnat träffa alla jag velat innan. men vi tre kommer få de kempegreat. fattar ni. vi tre har fått de så jävla bra. ett rum för 600 kronor per person. idag köpte vi massa massa massa mat för bara 220 kronor var. x box 360 och nintendo 64 är våra bästa vänner. dator och webbkamera för skype. trådlöstberdband från caféer och burger king för bloggning. förhoppningsvis massa massa kort. noskt kontantkort. och jobb, jobb, jobb. jag vet inte hur mycket bättre vi hade kunnat få det här. 48 timmar i veckan sliter vi och söndagar kommer vara våran halleluja dag. lite kläder och pyjamas är dresscoden. vi har julpynt och hembakat bröd. kakor. vi kommer klara oss väldans bra. vi tre blir oslagbara. de blir vi. men nu måste jag nog packa i vilket fall. ingen vinner på att jag försöker skjuta upp de. får se om jag tar mig ner till mölndal idag eller imon också. borde ta det idag. för de är lika med mindre imon. men what the fuck. den som lever får se. och mitt favoritmotto (simons HATmotto) de löser sig. nu hoppar vi.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback