611.

avsked, avsked. idag kramades de adjö till många och fler lär de bli. imon blir en dag bestående. morgonpromenad. ungdomsmottagningen. strumpbyxor köp. köttbullelagning. packning. hejdå kram. tacokväll. m.m. fullt upp med andra ord. men de hindrar mig inte att ge mina vänner tid. ring om ni vill ses så ska vi se vad jag kan ordna. dock hostar jag lungorna av mig (utan att överdriva jag såg mina egna lungor imorse) annars hade jag tränat. vi ska spinna med handbollen och något annat spex. men tack vare denna mysiga lilla hosta får jag lov att stanna hemma och hosta vidare. nu ska jag faktiskt snart borsta tänderna och hoppa i säng. imon ringer de på dörren halv tio. snälla ge oss fint väder.


Kommentarer
Postat av: ingrid

milla, vi kommer inte hinna dricka saft:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback