585.

nu packar min stolta pojkvän upp sin nya kärlek. hej jag kommer slängas i papperskorgen. för vad är en vanlig liten flicka värd jämfört med ett Xbox 360? Ni ska se hans leende (fem åring upp i dagen) han är mycket söt. men jag har fått en rival. jag får nog kämpa lite extra den kommande tiden för att ens få kontakt med honom. kan se hur våra nya myskvällar kommer se ut. haha. (tänk er mysiga levande ljus, choklad och en okontaktbar kille framför sitt xbox 360 sjungandes kärleks sånger till den. yes yes de är våra kvällar de.)
så här mysigt hade vi de innan. men men inte ska jag klaga han ger mig faktiskt en puss då och då mellan han skriker woho. de hade kunnat vara värre jag får ju faktiskt till och med kolla på när han spelar. men vill ni veta en hemlighet. jag bryr mig inte hur jag umgås med honom bara jag får göra de. för det finns inget bättre. bäst bästa simon.


men kan inte sluta sucka efter fler sånna här kvällar. solnedgång i en ljummen sommarkväll. kan de bli mysigare? jag tvivlar faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback