538.

dagen har spenderats i burger kings kök. woopie. ja började klockan nio och höll på ända till tre. de va faktiskt, tro det eller ej roligt. jag har lärt mig massa nytt och verkligen fått prova på det. ja fick vara mitt uppe i all stress sköta både brojlen (hur fan stavas de?) och fritösen samtidigt. alla skriker saker hela tiden. duktigt att över leva tycker jag. höhö. sen fick jag även den stora äran att få stå på bordet, de ni, jag fick packa hamburgare som en gudinna. jäklar va långsam jag var. jag har en bit kvar till skillsen som angelina bredvid mig innehavar. men i alla fall var den en rolig dag med massa saker som va nytt (även jobbigt med såklart) vi får väl se hur det går och om jag får några nya tider (vilket jag hoppas såklart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback