535.

vilken bra heg de har varit. fredags tänkte jag och simon gå på håkan men fy fan va mycket folk läste i tidningen igår att de va 17.000 där. då är det inte ens kul att försöka se. synd för jag hade gärna velat se honom. (han är ju ändå min nostalgitripp) istället plockade alle och kalle (jag älskar att deras namn rimmar hur roligt är inte de?) mig och simon och vi åkte hem till katrin och gav henne choklad och en rebus. (dock sög hon på att lösa den, undra vad de berodde på? höhö) vi stannade inte så länge utan åkte hem och sov istället. mitt sjuka jag blir ju aldrig frisk. blä. vaknade upp igår av att jag skulel köra jocke till öisgården vid halv tio. mindre kul men sen chillade vi och till eftermiddagen förfylttade vi hem till simon. vi köpte massa godis plus en marianne chokladkaka (från fazér) som var sjukt god, testa absolut den. vi hyrde tre filmer. This is england, underbar och älskad av alla och guldkompassen. dock har vi inte hunnit se den sista ännu. this is england har jag hört av alla att den är sjukt bra, jag blev lite besviken på slutet. filmen var bra i sig de va en snygg uppbyggnad and so on men på slutet tappade den och de va inget riktigt slut tycker inte jag. underbar och älskad av alla var en jätte jobbig film att titta på. verkligen frustrerande. både jag och simon satt där och skrek på huvudrollen isabella. usch alltså. se inte den om du är på lite dåligt humör kan jag bara säga i alla fall. sjukt mysig kväll i alla fall. (konstigt när jag ar med simon? NEJ) i dag har jag fikat med twins och de va bäst på länge. hur skönt kan de vara att prata med sina vänner egentligen........ helt sjukt underbart! nu ska jag mäta mitt rum så jag vet hur mycket färg jag behöver för att måla om. jag ska sätta igång nu. jag är påväg mot en ändring. även ta en promenad senare. men först ska jag äta mozzarella biffar, mums.

Kommentarer
Postat av: Katrin

Så god choklad, yummie. Haha okej jag hade så svårt att lösa den.. även om jag visste era namn, haha. Förlåt för jag inte var så social med er. Lite skuldkänslor. Men vi ses på lördag i alla fall (hoppas jag?). Puss söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback