443.

God morgon världen vilken underbar dag, jimmy janson in my heart eller?
Nu har vi i alla fall varit vakna ett tag här. Jag drömde en jätte hemsk mardröm i natt om ormar och pengar. Jag är nog världens räddaste för ormar. Jag skojar inte när jag säger att jag kan börja gråta när jag ser en orm på tv. Hemskt är det. I alla fall har jag hunnit med en hel del den här morgonen. Jag har ätit frukost, läst lite i Da vinci koden (ja jag är efter som inte läser den förän nu men jag har inte varit mogen), läst vecko revyn, hjälpt sofia att plugga religion (japp jag har abstinens efter att ha något att göra så jag till och med kommer krypandes mot skolböckerna igen, LÅGT) och jag har myst i min säng med millzor, MUMMA haha. Nu väntar jag på att camilla ska hinna städa sitt rum innan hennes kompis kommer så jag får öva lite på min dans skillz jag skaffade mig igår på dansmattan. Annars så ska jag faktiskt fira min födelsedag idag på min pappas sida och de ska bli roligt (jag fyller dock inte år förän på tisdag men de vet alla redan) . Kusiner och tårta är en bra kombination. I alla fall så är de svårt att tänka på att ha roligt när man allt för ofta känner sig uttråkat. De ända jag längtar efter är att få jobb eller plugga typ. Men de är ju inte så många månader kvar tills november ändå, höhö. Men jag kan ju påpeka vad jag önskar mig i födelsedags present. Nummer 1 ett JOBBB!!! så ge mig gärna de tack. För att vara lite snäll mot alla er läsare lägger jag upp en morgon bild på er för att visa min och camillas skönhet på morgonen. Varsågoda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback