449.

Vädret är verkligen hel mysko regn, sol, regn, sol och så lite regn. Just nu skiner solen men jag tänker nog ta min älskade gummistövlar in till stan i alla fall och min nya mysiga stickade tröja som jag fick av mamma idag på släktkalaset (jag fick den i förskott för hon kunde inte hålla sig). Den är helt underbart fin. Min mamma trodde inte hon kunde köpa något som passar mig men oj så fel hon hade jag är för älskad. jag ska i alla fall in till stan med the twins för att äta Sushi. De är så himla gott och jag älskar att vi gjort de till vår grej lite att äta de ibland och bara sitta och prata. De blir så mysigt och speciellt. Plus att de va dom som introducerade mig för den älskade maten. Jag är verkligen såld på den och det bästa av allt är att det finns ett så billigt sushi ställe i stan där man får 5 bitar för endast 35 kr. Hur mycket bättre kan de bli?



http://www.nogisushi.com/Sushi11.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback