455.

Jag har alltid tyckt att The sims värkar så himla roligt men har aldrig givit den någon chans så de är så jag nu fördriver tiden. Simon ska komma hit och hjälpa mig förstå (de ypperligt komlicerade spel sättet? haha) I alla fall har jag precis gjort en famlij (de är så långt jag alltid kommer innan jag bli irriterad på att jag inte förstår) som jag döpt till  fam. Latin (vilket är Hultin och Hall blandat fiffigt va?) och i den famlijen ingår inga mindre än Simon och Camilla. Ni ska se hur snygga vi är och verkligen lika. Ja, jag la ner lite mer tid på mig än på honom jag skäms lite över de men de är sån jag är. Jag har placerat dem i Tranås (tycker de är ett himla roligt namn, vet inte varför) och deras hus har jag döpt till Arns rike, simon kommer bli hur stolt som helst, haha. Nu ska jag fortsätta försöka klura ut hur jag får struktur i spelet. Wish me luck.


(jag spelar inte pets utan vanliga)


http://i.pricerunner.com/prod/16_8_14_1_685574s/__The_Sims_2_Pets.jpeg

Kommentarer
Postat av: siss

nu blir jag löjligt stolt över dig! lär dig att älska så ska vi lana inom kort*

2008-09-08 @ 18:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback