457.

Igår va jag ett födelsedags barn (igår var ingen vanlig dag för det var millas födelsedag, HURRA HURRA HURRA!) Det var en bra dag. Den började med att Simon, jocke och mamma kom och sjöng på morgonen (läs 07.00!?!?) och jag fick paket av mamma och simon (jockes va försentat) Av mamma hade jag redan fått en jättefin stickad tröja men på morgonen kom mer. jag fick en jättestor lila halsduk, trosor och en kalender som jag önskade mig. Av simon den söta fick jag spiderman påslakan och örngott, världens coolaste! (alle jag vet att du blir avundsjuk när du läser detta) Efter de fortsatte dagen och mobilen bombades med grattis sms från alla mina underbara vänner (tack för alla♥) PÅ dagen gjorde jag inte så mycket eller jag och simon tog det lugnt och myste. Vid tre så åkte jag, simon och sofie till konstmuseet (wie jag fick som jag ville) där vi hade en tevlig tid och drömde oss bort till i konstens värld. Vid fem ringde johanna och vi mötte henne och hennes stora katong (som var till mig, thih) Johanna var för övrigt jättesöt (inte för hon inte brukar vara de) men hon såg ut som en liten tomtenisse i sin topp luva och sina mysiga röda benvärmare. Ni kan ALDRIG gissa vad det fanns i katongen! Minns ni inlägget den 24 augusti där jag skrev att jag önskade mig en spiderman tårta i 19 års present? Tror ni inte ta mig fan att de underbara små liven tog till sig det och hade bakat en alldeles egen spiderman tårta till mig? Joooo! (de går inte att beskriva känslorna för de här två töserna i ord ♥) Jag fick även väldigt snygga solglasögon i form av ljusrosa hjärtan. Ena ögat är sofies och andra är johannas, så varje gång jag har på mig dem kommer jag se världen åt dem och låta dem se hur mycket de betyder för mig.
Efter paket öppningen utanför konstmuseet så ser simon sin buss som han springer till och försvinner bort. Vi bestämmer oss för att gå till Evas Paley (stavning?) och äta lite mellanmål eftersom vi hade både handbollsträning och match inom en snar framtid framför oss. Vi vann matchen med 2-0 trots att vi spelade utan avbytare och de fick avsluta min födelsedag vilket var ett väldigt bra slut på en väldigt bra dag. 
 
Nu måste jag visa bild på tårtan och hur snyggt den passar solglasögonen och min snygga spidermandräkt från norge (och absolut mitt örngott, pyjamas, svettband, sockar, skärp och halsband med)

       

=



Kommentarer
Postat av: alle

när jag kommer hem från det här eländet ska jag komma hem till dig och sova i dina spidermanlakan!!!!!

och hälsa sofie och johanna att dom får välja mellan att baka en spidermantårta eller dom goda kakorna till mig :)

2008-09-11 @ 14:28:21
Postat av: camilla

alle balle du är så välkommen hem till mina spiderman lakan så de finns inte :D och jag lovar att ställa tvillingarna till väggen och be dem baka åt dig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback