468.

Snart ska jag och Sofie iväg och jobba (JA NI HÖRDE RÄTT, jag och sofie ska faktiskt iväg och jobba) Kanske inte världens glamjobb och det finns säkert många där ute som inte skulle tagit jobbet men för oss gör de oss glada. För oss är det liksom inte bara ett jobb utan för oss är det ett ljus. De ger oss hopp om att det inte är omöjligt att skaffa ett jobb. I fyra timmar ska vi snurra runt på stan och dela ut flyers och gå med plakat för en smart kampanj. Men va gör det. De får oss i alla fall att känna oss behövda och lite pengar får vi ju alltid. Det viktigaste är att vi blir glada av det. Nu ska jag springa iväg och klä på mig för jag tror inte de hade uppskattat om jag kom i min ljus lila morgonrock. höhö. Imon blir det fullt upp hela dagen med massa saker som ska hinnas med. Men det blir förhoppningsvis en lyckad dag.

Kommentarer
Postat av: alle

skönt att du blivit så duktig på att blogga! nu har jag något att göra när jag inte är iväg på castings typ :)

2008-09-12 @ 22:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback