472.



Pss. Vill ni veta något som är lite busigt hemligt (hoppas inte min bror läse min blogg). Igår när vi satt och prata tjuv kollade jag lite på hans mobil och hans bilder. Där fanns massa söta bilder på han och louise tillsammans när de pussades. Naw. Är det inte bedårande att min lillebror har en flickvän som är jättesöt. jag önskar jag hade ett kort på de två tillsammans som jag kunde lägga ut. Men de har jag inte tyvärr. Nu är i alla fall turturduvorna på louies land och där ska de tillbringa natten. Första natten tillsammans. Naw. Undra om de bli i olika sängar som de har sagt eller om de kanske ändras till kvällen. Thihi. jag borde inte lägga mig i.

Kommentarer
Postat av: alle

oj oj oj, jobbig storasyster eller vad? :P

(ps. jag vill se bilder!! :D)

2008-09-14 @ 00:39:08
Postat av: ingrid

haha. värd storasyster =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback