478.

Tyvärr så blir det inget långt inlägg om gårdagen ikväll. För nu ska jag hem till simon och pussas, mums. Haha. Sofie har i alla fall lämnat kameran hos mamma hörde jag när jag telefonade lite med mor förut. Nu ska jag plocka ihop mig här nere och bege mig. Imon ska jag äta sushi med twins igen på en väldigt speciell dag för fröken jojo. (haha älskar du inte smeknamnet johanna?) Camilla ska till och med köra mig en bit på moppen också så det blir fest. Moppe är fest. (varför är det inte jag som fyller 15 år imon istället för camilla?) Dock kommer jag frysa ihjäl. jag fryster liksom redan inomhus och de ändå jag har att sätta på mig mer är en tunn kofta. Så det blir till att leta efter mössa och vantar.

Jag hittade ett passande citat i en av Ebba Gröns låtar.

Vi fryser ihjäl, det är så kallt
Stackars barn
Men snart blir det varmt
Ja, vi fryser ihjäl, det är så kallt
Stackars barn
Men snart blir det varmt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback