482.

Hemma från mysiga restaurang besöket. Vi var på restaurang Vino Tapas. Mm gott va de. Jag va sen iväg som vanlig och jag skulle cykla in till stan hade jag lovat. Så jag fick racer cykla upp för alla backarna mot sahlgenska men jag kom i tid. Great for me och till och med tidigare än de andra. (pluspoäng) Väl inne åt vi massor. de va tapas som förrätt och ceasarsallad (för min del) som huvudrätt och chokladtryffel som efterrätt. Jag rekommenderar allt starkt. Födelsedagsbarnen åt en jättegod sorbe (inte vilken som helst utan CHAMPANGESORBÈ) har ni hört på maken va lyxigt och gott. Hon blev glad för sin present också hoppas jag (annars spelar hon väldigt bra) Lyckat besök må jag säga. Nu ska jag ta och gå ut och gå lite.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback